Natti!

Inte så dramatiskt egentligen som det lät (såg att det kan tolkas så) i förra inlägget så jag raderade. Låter ju aldrig något förstöra numera och jag har det så bra med alla supersöta underbara människor i mitt liv, lycka! :) De nära är riktigt mycket guld värda, som svärmor skulle uttryckt det. :)

Jag är uppe på jätte-övertid, Jennie somnade natt i vår säng så jag ska strax bära in henne till sitt rum. Hoppas på att få sova gott inatt och sedan vakna upp till lite solsken? Det vore på tiden för mitt huvud och kropp kan jag säga :) Mest eftersom jag inte kunnat sova något vettigt alls, även när jag kunnat för flickan min. Jag fungerar inte då! Min kära mor kommer imorgon och umgås lite med oss och sprallar med Nenno <3 Det ser jag fram emot. Och så hoppas jag på att få fixa lite här hemma med.

Nu ska jag ta en natts GOD sömn och må strålande imorgon, ni med va?  :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback