Ny bok!

Så! Har inte kommit in på blogg.se sen sist jag skrev typ. Men nu så gick det visst! Marcus skjutsar Jennie till farmor, farfar OCH Findus nu, har precis hjälpt dem ut till bilen. Så himla kallt ute så nu är jag helt rosig om kinderna och känns som man varit ute på långpromenad. Men jag var ute i 10 minuter ungefär ;)

Har packat hela dagen i stort sett. Ätit tacos och dansat med Jennie ett tag i hennes rum som hon älskar när jag gör! Och just den grejen går ju inte att göra med bara pappa förstår ni, så hur mkt han än lekt med henne i rummet så ville hon inte dansa då utan först när jag kom in blev hon jätteivrig på det. Det märks att man har sina olika grejer man ska göra med henne, enligt henne alltså :)

Nya kartonger är fixade så nu vilar jag en stund innan Marcus kommer hem med dem och då blir det nog lite packande till innan vi lägger oss och läser i våra nya böcker som kom igår! :D Marcus var ju så snäll och köpte även till mig på hans julklappspresentkort från jobbet.

Den här boken är det som gäller nu i några dagar för min del... En pappas berättelse om sin älskade dotter som helt plötsligt blir som förbytt och som en total främling för honom. Den ska bli intressant att läsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback