Trolldeg fixad!

                                                   

Lillälsklingen sussar nu sött sin middagslur i soffan, jag har degat ihop en klump med trolldeg till henne att ha som leklera senare så nu ska jag lägga mig på sängen för att förhoppningsvis slippa känna det molande onda i ryggen.
Det är så illa att jag inte kan sitta ens, känns som att kotorna trycks ihop längst ner då nu igen. Precis samma som förut med ryggproblemen. Får börja med sjukgymnastens övningar igen då och ligga utsträckt och knappt gå några sträckor alls. Det är verkligen INTE okej det här just nu!

Så ni vet har jag inga pengar på mobilen längre och snart kommer mitt kontantkort att -inte-fungera-mer- eftersom jag ska ha ny mobil med abonnemang nu. Det är därför jag inte kan svara på sms:en jag får gullisar! Men det lär väl knappast dröja länge innan den nya är här :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback