Besök i Sörping...


                        
                        

Jag är ju lite sen i utbloggandet av händelser numera.. ;) Men här var iallafall en mysig 'händelse' som var för ett litet tag sedan. Jennie sov ju hos mormor och jag var hos Freyda. Det skrev jag säkert om dock, men hade inga bilder. Nu har jag ju fått hem min älskade kamera och det var roligt att titta på sprallbilderna. Kul också med bilderna från när jag inte fick upp Freys vinare och vi var tvungna att ta till hjälp i form av att ta dit mammas man... ;D Tur de bor 3 minuter därifrån iallafall :) Innehållet var smaskens :) Ett jävligt skönt bad på kvällen blev det med (synd att man missade att ta bort mascaran innan ;p), har ingen aning om vart vi var dock :/ Var VARMT i vattnet. Jättehärligt faktiskt! Säger en badkruka som jag...

Nu väntas telefonsamtal, shing!


Kommentarer
Postat av: frey

Vi var i Tjen! ;D skicka bilderna bejb :D

2010-07-30 @ 18:05:57
Postat av: Linn

Puss gumman <3 saknar dig!

2010-08-01 @ 14:14:31
URL: http://linnjennifer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback