Tisdag med mamma

Imorse var det svårt men ändå så mycket lättare att komma upp ur sängen än på länge. Och efter en liten stund kom min lilla mamma hit. Hon och Jennie gick ut rätt snart efter frukosten och jag har fått tagit en lång dusch i lugn och ro, lovely! Nu är de tillbaka igen så jag tänkte börja med maten.

Att mamma är här innebär ÄVEN att jag har fått tillbaka min bortglömda (hur i helvete nu det kan gå till att jag glömmer en så viktig pryl) kamera! 10 dagar utan liksom... Det är inte det lättaste för en Thiniz vill jag lova!


                                        


Kommentarer
Postat av: Milla

Vad fina ni är!:)

Hälsa din mamma ifrån mig!

2010-07-27 @ 16:47:17
Postat av: mamma

jätte roligt att träffa er..jag o Jennie hade roligt i lekparken..Oj vad glad hon blev när Christer kom..hälsa Camilla tillbaka o säg att jag tänker på henne o det onda hon har o önskar att hon blir bra..jag o Karin var sen nere på Hantverksmässan o hade trevligt sen..tvättar så jag har rent till vi åker t gröna Lund Lundell o hotell..

KRAMAR från mamma-mormor



2010-07-28 @ 14:05:41
Postat av: Linn

Så solbränd och fräsch och fin en får lov att vara då :) Lika söt som alltid! Puss

2010-07-29 @ 17:04:02
URL: http://linnjennifer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback