Äntligen lite inredning igen :)

                             
                                                                Bild lånad från Jotex

Vårt hem är inte klart än trots att vi bott här sedan i februari. Vilken tid det tar när man inte är rik! :) Men det får gå sakta framåt, bara jag hela tiden får utveckla mina idéer om hemmet. Trivs som fisken i vattnet i den här lägenheen och förstår faktiskt inte hur jag ska kunna lämna den nångång..

Det vi främst behöver är att få tv-bänken såld, den står och tar plats i vardagsrummet fortfarande. Sedan är det belysning till Jennies rum, sovrum och vardagsrum. Och så gardiner till sovrum och vadragsrum. Har faktiskt precis hittat ett par gardiner som faller mig helt i smak.

Dessa hissgardiner skulle passa utmärkt i sovrummet. Endast 149 kr för 120 cm på JOTEX. Låt de måtten stämma med vårt fönster!... Ska absolut mäta och se vad det kan bli av det.

Min plan med sovrummet överhuvudtaget är ju att få det helt i vitt, rostrött, brunt och lantligt. Det ska nog gå vägen. Är på jakt efter billiga vita lanternor till sovrummet också. Tipsa mig!


Kommentarer
Postat av: mamma

så gulligt o romantiskt dessa söta gardiner.

2010-06-16 @ 19:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback