En inbjudan med gåva på posten

Jag blev lite paff igår när jag med lite hets slet upp postfacket för att bara snabb-kolla-ifall-att-det-kommit-något-spännande! Bar på ett halvsovande barn, väska och kassar så tänkte strunta i detta högst oviktiga göromål NÄR jag fick lov att inse att det inte var ett dugg oviktigt så nu ska jag nog börja kolla postfacket flera gånger om dagen!

Ett paket, gud vad kul! Men jag har väl inte beställt något? Men det visade sig vara en liten present och en inbjudan till Mamas nya bloggplattform, med hälsning från mama.nu i samarbete med viföräldrar.se och Alltombarn.se. Vi får se om jag hakar på!


                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback