En riktig sommardag!

                       

Vilken HÄRLIG dag! Så varm och så mycket sol. Så mycket riktig sommar som är här nu. Så nu vet ni, har vi ett par månader på oss att njuta utan att frysa! Underbart som sjutton!

Och efter några timmar ute tog jag på mig jag-skäms-inte-för-att-vara-inomhus-när-solen-gassar-MASKEN och tänkte försöka ta tag i hemmet. Har inte orkat Thiniz-städa på ett par veckor nu och det lider inte bara hemmet av utan speciellt JAG. Så nu jäklar ska det bli rent o snyggt igen! Lite bra musik på det så ska det nog gå vägen.

Kommer hur som helst bli skönt att komma hem till ett städat hem på söndag, för jag är peppad att hålla rent tills i övermorgon när vi åker till Åland ;) Fixade förresten sena turen hem med Viking Line också, mäkta glad för det. Hon blev lite stressad, hon i telefonen, när hon insåg att de fått EN avbokning. D.v.s att det bara fanns EN ENDA bilplats när jag ringde :) Men hon hann innan någon annan snodde åt sig den så. Tack tack.


Kommentarer
Postat av: E M M A

sv: är du inte? Glass som är så gott :)

2010-06-02 @ 22:21:27
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: Gravity

På teamgravit.blogg.se finns en tävling som superthiniz deltar i http://teamgravity.blogg.se/2010/june/blog-award.html

2010-06-02 @ 23:19:38
URL: http://teamgravity.blogg.se/
Postat av: Marcus

Grymt bra städat! Jag höll mig undan nästan hela eftermiddagen/kvällen. :P

2010-06-02 @ 23:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback