Jahaja...

...tillbaka eller inte tillbaka, det är frågan. Jag ska hur som helst ägna mig åt utomhusvarande i en mysig trädgård i Ryd idag. Grilla och smaska. Vad ska ni andra hitta på?

Undrar förresten vad kronprinsessan och hennes älskade gör idag, jag tror att de har en redig slappardag framför några bra filmer. Eller så kanske de sitter ute i gröngräset och löser korsord med ett par termosar svart. Vem vet, vem vet... De har säkert inget speciellt att göra idag.


                                     


Kommentarer
Postat av: mamma

Tänk vad FINA de är! Så fin Victoria är i sin fina fina Bröllopsklänning..Hoppas ni har en fin utomhusdag i Ryd, här har det varit uppehåll ca 5 min sen vräkt ner o uppehåll 5 min o vräkt ner hela dagen..Synd eftersom det var Marknad här, så de flesta bröt upp..Sen var man ju tvungen o titta på Bröllopet..får bara hoppas att de hinner få ha något privatliv också..puss o kram till er

2010-06-19 @ 20:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback