Lilla Holmen...

Vi for iväg med bil till det efterlängtade apoteket först efter vi gjort iordning matsäck till en liten utflykt. Hur kan en medicin se ut exakt likadant som hemma men ha ett annat namn. Typ som att jag, Thina, skulle heta något helt annat på finska liksom. Inte okej! ;) Hur som helst fick jag tag i pollentabletter samt nässpray MED kortison - så nu jävlars ska jag bli frisk!

Sedan blev det då dags att åka ut till Lilla Holmen. Där finns det olika roliga, små och stora fåglar samt kaniner, bland annat min favorit somm är sort som en HUND. En sådan ska jag HA nångång, måste ha en sådan! Underbart! Tyvärr fick jag denna gången inte med den så den SYNS hur stor den är men den är iallafall på bilde här nedan. Efter att ha sprallat runt och tittat på djuren så blev det till strandlekparken där vi lekte lite och fikade coffe, saft och äggmacka. Massa mysigt och jättehärligt väder!

Hem och laga mat. Karlarna skulle köra Gocart så det blev bråttom med middagen, men sedan blev det inte av att köra ändå av någon anledning där borta. Åt vansinnigt mycket Milla-köttfärssås och spaghetti så jag blev tvungen att dö ute i gräset i solens sköna hetta. Lagom vimsig i bollen och med ett helt gäng nya fräknar gick jag in och upptäckte att Milla med hade somnat efter amningen. 

Nu har vi precis åkt en kortis i bilen, plockat blombukett till stugan där Britt och Johnny anländer om några timmar och lyssnat på HÖG partymusik bara Milla o jag. Nu blir det en Gin & Tonic :)! 
                                   

                                     
                                     
                                     
                        
                                    
                                     
                         
                                     
                                     
                                     
                                     
                         
                         
                                       

Kommentarer
Postat av: mamma

Den som finge bo på Åland...det ser så härligt ut..ha det riktigt trevligt nu "alla"..

2010-06-30 @ 10:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback