Midsommarafton 2010

Om alla haft en bra midsommar känns det som att jag borde ha frågat ungefär IGÅR :) Men hoppas att ni hade det iallafall, och från vissa har jag ju hört hur bra de haft det. Kul! Midsommarafton är en fin dag/kväll tycker jag. Vår midsommar blev inte alls som tänkt med stångdans och så men ack så trevligt och så underbart skönt vi hade det i det perfekta vädret. Bara jag, Jennie, Marcus och Mattias och en hel del riktigt god mat!

Några bilder följer här då, speciellt för att visa hur duktiga Matte och Nenne är på att juvla (stavning?) och så enooooormt vacker jag är i Mattias solglasögon ;)

Jag startade med vanlig Herrljungacider men det blidde faktiskt rött vin framåt kvällen sedan. Karlarna drack lite öl och breezer. Kvällen avslutades med en mycket trött (men rolig) match sällskapsspel ala RETRO-spelet :) Marcus vann, åh! :(

                                       
                           
                                        
                                        
                             
                                         
                                        
                                         
                                        

Kommentarer
Postat av: mamma

ni ser ut att ha det väldigt bra...

2010-06-28 @ 12:50:07
Postat av: Erika

ja klänningen är verkligen jättefint! snacka om kap-köp, på H&M finns en hel del fynd ;-)



2010-06-30 @ 11:51:39
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback