Nu är allt lite bättre! :)

                                                    

Bara FÖR ATT jag aldrig har några bilder på mig själv nästan. Eller väldigt sällan. Borde bli bättre på det, det är ju egentligen ganska roligt och jag har då aldrig haft något emot att bjussa lite på mig själv, ni vet ;)

Jag känner mig SÅ mycket gladare idag, trots hemska ryggen som jävlats något grymt mycket med mig idag! Men jag är liksom inte deppig idag och jag känner mig dessutom rätt så fräsch efter allt vad sjukdom heter. (Har ju duschat VARMT och fräschat upp mig med målade naglar osv.. ;)) Är fortfarande snorig som... och hostar. Och kan gå väldigt varsamt fram bara med ryggen min - MEN jag känner mig ändå glad idag så :) Det är skönt vill jag lova! :)

Undrar vad alla har för sig? Jag är själv hemma och njuter, kanske ska ta och försöka mig ut lite för att få lite luft. Om ett tag. Marcus och Jennie är hos farmor o farfar o busar i trädgården i den underbara SOLEN som faktiskt visat sig igen äntligen!


Kommentarer
Postat av: mamma

vad FIN du ÄR!

2010-06-19 @ 21:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback