Trivseln är hög

Resan gick mycket smidigt och vi var i Norrtälje lagom för att inte ens behöva titta på klockan under matshoppingen på välbekanta Flygfyren, så skönt så! Förra resan hit för ca 3 veckor sedan var vidrig av stressen då trafiken under väldigt lång tid var hemsk - så pass att vi åkte i krypfart jääääättelänge och trodde att vi inte skulle hinna i tid till båten.

Vi grillade korv och hamburgare när vi kom fram, gott gott. Nu har våra kvällsledsna barn somnat och vi sitter och slappar i soffan. Undantaget är Milla som ligger på golvet och tycker att vi ska dra ut hennes kropp. Ordet var "sträckbänk". Hon har ju ont fortfarande stackars hjärtat mitt.

På bara några få veckor har det hänt massor med lilla bebisen, och jag får henne att le massor :) Hon är så enormt fin och mitt hjärta smälter när hon tittar in i mina gröna och babblar på för fullt. Det blir dyra telefonräkningar här i framtiden. Dyrare än nu alltså... 


             
              
             
                                   Bilderna är från nu i början av juni och inte nu.




Kommentarer
Postat av: mamma

du vill nog ha den lilla "söta" bebisen med dej hem...o Jennie verkar att stortrivas också..

2010-06-30 @ 10:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback