Aerolates igårkväll

Duschade av mig (ett försök till det iallafall) magsjukebacillerna, rakade benen och smörjde in mig i hallonlotion - allt för att känna bli så frisk som möjligt. Igår. Ett par timmar till efter det kände jag mig nästan helt frisk och var så sugen att få röra på mig efter 1,5 sängliggande. Så jag körde en halvtimmas aerolates. Superskönt för kroppen! Och Jennie var inte den som skippade den träningen om man säger... Hon var verkligen igång och tyckte det var jätteroligt! :)

Idag är det nästan som man blev lurad igår och att M gick tillbaka för tidigt till jobbet idag. Jag mår illa! Trodde att jag blivit frisk!? Så konstigt. Men jag och Nenne ska mysa till Nemo. Om vi kan det med Minus som bara skriker och skriker. Tycker synd om honom men jag vill inte ha honom i garderoberna igen, så det så! Han får lära sig. Kissarna mina är verkligen som barn. Man får uppfostra dem på liknande sätt ;) Släpper man in dem en gång där de inte får vara så tror de att de alltid får vara där sen. Typiskt. Men det var precis när vi flyttade in. Nu gör jag det aldrig, så man tycker att han borde lära sig snart! Fast alla mina "barn" är ju så envisa så det handlar nog mest om den saken.


Kommentarer
Postat av: sandra

Hej hej!

Hoppas allt är bra med er! vad stor jennie har blivit.

Bor ni kvar i skärblacka?

kramar sandra

2010-03-04 @ 15:04:37
URL: http://sandrajjjj.blogg.se/
Postat av: Sanna

Sv: TACK så jättemycket!

2010-03-05 @ 10:30:55
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback