Babybrunt till köksfönstret!

                                            

Marcus goa arbetskamrat Lena (även sömmerska) har hjälpt oss att lösa gardinproblemet i köket, tack snälla! Hon sydde till en kappa och kom hit igår med den :)

Problem 1: Köpte två längder men de passade inte så behövde göras om till en kappa istället.
Problem 2: Jag "kan inte" sy.
Problem 3: Vi har inte ens en symaskin!

Jag ville verkligen ha detta tyg som går i färgen som jag kallar så sött för babybrunt. Det passar utmärkt till vårat kök och för att besvisa det har jag slängt in ett par små pics på köksluckorna. Men det är bara en sak! Och de vita prickarna passar stilmässigt då jag planerar inreda litegrann i "äldre" stil just i köket.   
        

                                                              
        

                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback