Aprikoslack och nya jeans

                                                               


Really like this color! Billigt hm-lack i färgen som jag ser som rosa-aprikos. Tycker det är skitsnyggt till jeans och annars svarta kläder. En riktigt härlig färgklick till mina annars rätt mörka outfits :)

Nya jeansen som jag lyckades spilla rödvin på första dagen gick att rädda så jag blev rätt glad. De är supersköna och kommer från favoritplatsen Nelly! Åh, det finns så mycket jag vill ha därifrån. Jobb och pengar - ja tack!

Denna morgonen hade ju Jennie sovit jääättelänge tyckte jag men ja just det ja... klockan är ju framvriden en timma! Men då var det iallafall en okej tid hon vaknade. Jag är dock hur trött som helst och ska nog lägga mig och blunda en stund nu när Marcus vaknat och fått kaffe på sängen av oss tjejer. Sen blir det att måla naglarna och fixa sig lite då.


                      

Kommentarer
Postat av: sarase

Sötnos där :)



Aprikosfärgen är jätte fin på naglar! Kanske också ska införskaffa mig det :) Puss o kram!

2010-03-28 @ 14:54:03
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: frey

snyggo ;) PUSS

2010-03-28 @ 18:52:54
Postat av: mamma

TJUSIGT VÄRRE!

2010-03-28 @ 21:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback