Fredagsmys...

Usch, vad jag har varit dålig på att blogga sådär som jag tycker om, några gånger om dagen. Har varit så mycket annat om mig och kring mig men nu hoppas jag på att vara tillbaka igen. Älskar att skriva, även om det är mycket strunt mellan de vettigare delarna :) Det spelar ingen roll, bara jag får skriva.

Just nu är Jennies kära morfar här och de leker nu i hennes rum. Har varit en bra dag, mest en städdag dock men det har gått bra och jag har varit effektiv - sånt känns alltid bra. Vi ska bara slappa senare jag och Jennie, kanske gå ut en sväng med. Vi har ju EN SOFFA NU! Den har kommit så det blir nog mys i den ikväll :) Marcus ska umgås med hans arbetskamrater ett tag ikväll, det gör han rätt i! Hoppas de får det trevligt!

Tandläkarbesöket gick väl som förväntat. Visste inte om jag skulle börja skratta eller gråta av förtvivlan när han rekommenderade att jag skulle boka en tid för första utdragningen av visdomstand. Jag ska nämligen dra ut TVÅ stycken. Och ja, jag är skräckslagen! Först ska jag gurgla bakteriedödande ett bra tag och sedan lägga mig där och pinas ut två visdomständer. Men det är helt stört att ha såhär ont hela tiden med!

Återkommer om soffan :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Haaallåååå? Det är kväll nu, upp med bild på soffan nu..såg att du lovat det på face :P Himla bra forum att ha det där :) Puss

2010-03-19 @ 19:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback