Min nya hobby!

Under vår kvällspromenad i lördags hittade jag borttappade saker IGEN. Denna gången var det något kort från försäkringskassan och ett sådant frikort inom sjukvården som jag tror var rätt nyfixat. Trist att vara utan sitt sådant tänkte jag (svindyrt med sjukvård och medicin!) och ringde upp damen som ägde detta. Så nu har hon varit här och hämtat sina tillhörigheter och berättat hela historien om hur hon blev bestulen på sin väska i sitt hem häromdagen. Några saker har hon fått åter genom ärliga människor men ännu saknas exempelvis plånbok.

Tydligen så kan det gå så när man bjuder in människor i sitt hem som man inte känner så väl, tycker det är vidrigt! Hemskt roligt att man inte kan lita på människor man lever ihop med i denna värld...



Kommentarer
Postat av: mamma

BEDRÖVLIGT

2010-03-30 @ 19:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback