Min vackra Max

Max tycker om vårt nya (för oss nytt, begagnat från Blocket) databord. Vi med. Det blev kanonbra och det kommer bild på det ikväll! Huvudvärken kom som ett slag och deppigheten är ett faktum. Det vara säkert bara idag och kanske imorgon, för jag TROR att det beror på något jag inte har någon koll på längre. Min "tjejkropp" efter graviditet, spiral och minipiller. Ja, jag har den roliga perioden i månaden, ingen värk dock (tack! Man vet aldrig med det heller numera) och är så sorgsen idag. som små svarta moln som far kring skallen på mig och trycker sig in genom huden här och där. Men som sagt, det går förhoppningsvis snart över! Pest o pina just nu bara. Men Max har mig kär ändå och håller mig sällskap hela tiden, min älskade lilla pälskling <3

Kommentarer
Postat av: Anna - Bebis i magen♥

fin katt :)

2010-03-25 @ 18:29:55
URL: http://kakpaketet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback