Sömnlös natt efter trevlig dag

Hemsk natt. Sömnlös natt med andra ord. Så här sitter man gäspande med både huvudvärk och illamående. Någon mer som, bokstavligt talat, brukar må illa av sömnbrist? Har försökt göra mitt bästa genom att ta en skön dusch och klä mig varmt (fryser ju som fan också!). Men det hjälpte inte mycket. Bara att hoppas dagen går fort så det blir natt snart igen. Känns som riktigt slöseri med en dag när jag tänker så men jag vill så fruktansvärt gärna få sova! Och jag är inte ensam. Vi hade ju samma sorts natt jag och M och båda gick upp ett flertal gånger för att försöka få vårt lilla hjärta att vilja sova. Så vi hoppas nog båda två lika mycket på en tidig sänggång ikväll.

Vi hade några trevliga timmar igår när vi firade Johnny på födelsedagen. Åt god mat och fikade. Robban och Cammi var där med. Findus var inte överdrivet intresserad så han höll sig undan. Jennie busade vilt tills farfar var helt slut. Jättekul hade de som vanligt :D

                                        
                                        
                                         
                                        

Kommentarer
Postat av: Christina

Stackare... =( Jupp, mår också illa om jag har för stor sömnbrist...

2010-03-29 @ 14:30:49
Postat av: Anna Tiger

De är så troligt fina tillsammans, Jennie och sin farfar :) Matchar varandra med fina vårkläder också! Så härliga! <3

2010-03-29 @ 18:07:20
Postat av: MAMMA

de är fina VÄRRE. MEN kul har de allt. Roligt att klänningen kom till pass.puss puss

2010-03-30 @ 19:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback