The Crash ikväll!

Nu ska jag kalasa hos Marina och sen vidare till CRASH! Yes, äntligen liksom! :D Hoppas fler folk fattar att dem måste dit ikväll!

Har inte hunnit blogga idag, har gjort mig iordning nu och innan var det middag hos svärisarna och jag o M har varit iväg... HITTAT EN SOFFA!! Vi är så glada, vilket mirakel liksom! ;D


Hoppas ni alla har en trevlig kväll! Och jag vill hälsa ett JÄTTESTORT GRATTIS till en favoritpojke som fyller 2 år - THEODOR! Grattis o massa kramar från oss alla.

                                                      

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad fin du är gumman! Och grattis till soff hittandet! =) ha en trevlig kväll <3

2010-03-13 @ 18:15:17
URL: http://linaro.blogg.se/
Postat av: Sandra

Theodor tackar så mycket o hälsar puss till Nenne!!!

2010-03-13 @ 20:38:49
Postat av: Linn

Olalala, heting där :) Lägg upp bilder sen om det togs några :) Kul att ni hittat en soffa, lägg upp bilder på den med..haha! Pussokram

2010-03-14 @ 13:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback