Ullmans mattor

Snubblade in på en sida med fina och roliga mattor till barnrum. Nu behöver inte vi det eller så men det var roligt att titta lite vad som fanns och när jag var ute efter just detta så hittade jag ingen bra sådan sida. De har inte bara barnrumsmattor utan alla möjliga mattor. Ullmans mattor heter butiken.

Till ett barnrum skulle jag nog välja något som var ganska neutralt ändå, inte för många färger eller motiv - eftersom våra barn idag alltid verkar ha så otroligt mycket i sina rum. Kan bli en syn av för rörigt annars. Nej, jag håller på diskreta färger och få motiv när det gäller gardiner, mattor, lampor och överkast. Men visst jag kan inte låta bli att älska den här mattan med slottmotiv till den lilla flickans rum :) Och tänk vad man kan få använda sin fantasi på den röda igelkottsmattan! 


                                                     

                                                    

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja gud, det stämmer ju! Det hade jag nästan glömt! Och jag som annars har fotografiskt minne:) Minns iaf att jag tyckte att det var väldigt mysigt. Och jag glömmer aldrig kantorn Bengt:) Visst hette han väl så?! Vilket sammanträffande!

2010-03-30 @ 21:00:07
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/
Postat av: calle

Det finns en del barnmattor även här;

http://www.carpetvista.se/swe/Barnmattor/page1.html

2010-10-07 @ 15:40:19
URL: http://www.carpetvista.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback