Slappna av och gapa!

                                                                       

Jag är iallafall lycklig över allt jag åstadkommit i livet och allt och alla jag varit med om, och att jag hann vara med en gång på nya Crash betyder mycket - ifall jag inte överlever mitt akuta tandläkarbesök jag (o)frivilligt ringt och ordnat till mig själv idag efter att ha levt på värktabletter i en vecka. Skämt å sido..
Visdomständer är rena skiten, vad ska jag få tänder för när jag är 26 år? Har klarat mig förbaskat bra på mina friska bra tänder jag har. Nu blir väl första "riktiga" tandläkarbesöket, alltså när jag verkligen måste göra något vidrigt. (dvs något mer utöver vanlig undersökning ala 5 min)

Så imorgon i ottan blir det att bege sig till Lilla Torgets tandläkarmottagning och jag är skräckslagen!

               


Bland de små här hemma är det lyckligt iallafall. Max och Minus är överförtjusta i nya mattan vi inhandlade samtidigt som bokningen av soffan vi väntar på att få hem, och just nu dansar Jennie, Ior, Kotte och Kanin runt på mattan till partymusik. INGEN får ge vika, alla "orkar" tycker Jen :) Det är rätt, lev livet älskade små. För snart är ni gamla och då dyker visdomständerna upp! ;)

Kommentarer
Postat av: Erika

tack o lov är jag frisk nu, hoppas bara inte de små blir dåliga...



lycka till hos tandläkaren :-)

2010-03-16 @ 12:43:15
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Christina

ha ha ha Jag fick mina i högstadiet... Lycka till hos tandläkaren, går säkert bra! :-)

2010-03-16 @ 15:00:16
Postat av: mamma

lycka till. tänker på dej. kramis

2010-03-16 @ 17:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback