Sjuk!

Nu mår jag för tillfället något bättre efter att ha vaknat upp denna morgon i extremt illamående och fått kuta till toaletten. Inte okej. Sjuk alltså, och då trolig magflunsa. M hann nog knappt vara en timme på jobbet innan han fick komma hem igen stackarn (och jisses vi har inte råd!). Och medan de andra har ätit lasagne ligger jag här i min säng med ett glas vatten, ett glas färsk nyponsoppa och salta kex för att få tugga på något. Jag är hungrig. Vill äta. Men det bör man ju inte i det här tillståndet och vågar knappast det heller om man ser på konsekvenserna senare. Blä för detta! Hoppas det är en sån 1-dygns-grej. Hoppas också att familjen min klarar sig och att jag inte smittat nån annan heller!

Tänker på sol och värme nu mer och mer... Vill ha hälsan och dagarna fina nu.

                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback