Fredagen -

- en bra dag var det. Trots all stress och irritation under dyngstädningens pågång. Men det är nu lite finare hemma, tvätten är tvättad och besök av min mamma, mormor och Christer hade vi. Sedan följde timmar i telefonen med älskade Linn. Nästa helg ses vi äntligen! Ska bli underbart, mysigt och grymt roligt!

Skönt att bolla lite saker må jag säga. Nu kanske jag har ett jobb på gång. Jag ska satsa även om jag känner mig lite skraj. Men jag tror att jag är rätt person för jobbet och att jag kan lära mig sköta allt på bästa sätt. Jag återkommer om det när jag vet säkert så att jag kan få börja jobba.
Ett jobb på gång kanske alltså -  utan att ens ha sökt det! :) De ringde mig igår efter att ha fått mina uppgifter av arbetsförmedlingen, lite paff jag blev!

 
                                           


Kommentarer
Postat av: partyblöjan

jojomensan, en hel del vankande till.. :P

åh, hoppas det går bra med jobbet.. :)

2010-03-27 @ 15:00:44
URL: http://partyblojan.blogg.se/
Postat av: Linn

Älskade sötnos :) Helt rätt inställning till det där med jobbet, verkligen! Det kommer bli kanon oavsett hur det går med den vinnarinställningen! Längtar med till nästa helg, supernice ska det bli!! Puss

2010-03-27 @ 15:23:43
URL: http://linnjennifer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback