Vet inte vart...

... dagen tog vägen idag! Ikväll har vi gjort massor i vardagsrummet här så vi har legat i, men själva dagen förstår jag inte hur den kunde gå på så fort. Men vi har haft en bra dag iallafall jag och lillsnuttan :) Så mycket vet jag, för sådant känns. Farmor Britt kom efter jobbet och senare även farfar Johnny, och det är ju bara SÅ kul tycker Nenne (och vi med!) som håller igång varenda sekund. Livat värre, men mycket härligt!
Nu ligger kissarna utslagna på soffan och jag är dundertrött jag med. Sängen lockar riktigt mycket och jag tänkte göra den glad. Sov gott alla så "ses" vi imorgon bitti!


Kommentarer
Postat av: Erika

ja hon kör på med pottstol/potta här hemma, tycker hon ska göra det så ofta bara men det är väl så det är :-) spring o spring, hihi!



rida på axlarna är en farfar/morfar, typisk grej tror jag och en stor favorit här med :-)

2010-03-25 @ 23:50:22
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Linn

Ah, jagefrisk är ju Madelene Deckerts blogg. Jag hittade den bara ett par dagar efter att hon gick bort i sept. 2008. Följde hennes mamma under en period därefter och sen lite från och till. Via bloggvärlden fick jag nyligen reda på att hon nu i januari har blivit diagnostiserad med bröstcancer. Hennes blogg har du säkert annars är den levaidag.blogg.se. Känner inte till den andra men ska kika in på den imorgon.



Ja okej, ska lägga ner fun lighten =) Måste hitta ett bra substitut bara, tips? :D Hehe ja den tröjan lite skriker jag faktiskt. Har inte shoppat på länge men häromdagen beställde jag hem lite från ellos, borde lägga upp bilder. Jättesöta saker har dem, positivt överraskad! Jaaa, gudars vad jag ser fram emot nästa helg. Ska bli hur kul som helst att ses, önskar man kunde ses oftare!! Ska samla på mig massa kramar och kärlek och skratt så jag har i lager :) Älskar dig med sötnos!! Puss o sov så gott (du sover redan for sure hehe)

2010-03-26 @ 03:22:10
URL: http://linnjennifer.webblogg.se/
Postat av: Linn

Vad långt hennes hår har blivit btw :) Puss igen!

2010-03-26 @ 03:23:03
Postat av: mamma

är man farfar så är man..vilka fina strumpbyxor hon har.

2010-03-26 @ 09:55:15
Postat av: sandra

Va söt jennie är. Långt hår=)

2010-03-26 @ 11:16:31
URL: http://sandrajjjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback