En flicka

En liten flicka fick plötsligt bråttom ut till världen när hon kom på att det var dags 16 dagar efter beräknat födelsedatum, självklart var det en flicka! Som jag skrivit förut ett par gånger är det något jag alltid "vetat" skulle komma först... men givetvis kom det lite tänk-om-inte-tankar under senare delen av graviditeten. När den lilla bebisen ville leka med sina nu nyblivna föräldrar och envisades med att inte komma ut blev jag dock väldigt säker på att det var en tjej. Tjejer jävlas bättre än killar, de kan sådant från starten. Min goa tjej kunde det från vecka 5 i magen... Inte illa det inte!

Jag har studsat omkring och fnittrat som ett barn på julaftons morgon idag. Har varit, och är, bland de lyckligaste som finns idag tror jag. Det måste vara så! Det stora jag känner för det här barnet ordnar en glädje som inte går att hejda. Jag sprudlar! Hon är underbar, bland de finaste små bebisarna jag någonsin sett!

Vikten var 3200 g och längden 49 cm. Allt har gått bra och de mår bra alla tre <3 Grattis återigen Milla och Victor!

Det är förresten Mors dag på Åland idag, klart hon väntade in den dagen lillan!

Kommentarer
Postat av: Linn

Underbart att läsa att du är så glad sötnos :) Gick det naturligt eller blev hon igångsatt? Är nyfiken :) Kul att det gick bra o att det är en liten tjeja! Hoppas ni hade kul igår!? Önskar att jag kunde varit där! Puss o kärlek!!

2010-05-10 @ 00:40:23
URL: http://linnjennifer.webblogg.se/
Postat av: Anna

Wihiiiii :D

2010-05-10 @ 09:15:13
Postat av: Erika

Åh vad roligt för milla och lite extra skoj att det var en tjej ju, så era två små förmodligen kommer leka ÄNNU mer med varandra i framtiden :-)



Hälsa grattis från mig!

2010-05-10 @ 09:28:23
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: mamma

JÄTTE SKOJ!

det klart det blev en tjej, med den sortens mage..Kul att det blev på Mors Dag!En fin Mors-dags present.

hälsa stort GRATTIS.

2010-05-10 @ 10:10:03
Postat av: Erika

ja precis en tatuering måste kännas 100 :-) hoppas det inte kommer göra för ont nu bara :S men klarar man föda barn så klarar man väl en tatuering hehe ;-)

2010-05-11 @ 12:30:31
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: carolina

bebisar gör en alltid glad!! :D

grattis till dem :)

2010-05-11 @ 18:44:33
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback