En speciell gåva

Vilket pådrag det blir efter man skriver ett inlägg efter uppehåll på två dagar, sånt GILLAS :) Grymt mycket, verkligen! Men var är kommentarerna? :)

Sitter och funderar på om "den där perfekta" lilla gåvan finns till en nyfödd och dennes föräldrar. En sån där liten som man älskar redan när den var ett nytillkommet frö i sin bästa väns mage? Har tänkt att ge henne sådant hela livet som jag själv vill o älskar förstås men jag funderar ännu på om det finns något sådär speciellt att ge, har ni något förslag? Jag är i den här fasen när jag är så överlycklig att jag inte kan ta rätt på känslorna typ haha :) Skulle vilja ge henne allt det fina i hela världen om jag kunde, och ta bort allt dumt som finns.

<3 Lillhjärtat. Tänk att hon är här nu!

Kommentarer
Postat av: Erika

någon smycke kanske? kul att få något som man kan använda senare i livet, inte bara som liten plutt :-) böcker är ju annars väldigt uppskattat.

Trumpettes strumpbyxor, strumpor och skor är bedårande söta om du vill ge något användbart :-) finns bla strumpor med prinsesskronor på, strumpbyxor med "ballerinasko" mm..

2010-05-12 @ 13:35:12
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja det är underbar att lilla Fiffi äntligen kommit till världen :D kram

2010-05-12 @ 14:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback