Helt fel dag

Trött, trött, trött efter en sömnlös natt. Jag kunde helt enkelt inte somna och allt var fel. Lakanet var fel och rummet för varmt, täckena ivägen och tillslut var jag för irriterad på att inte kunna somna så då kunde jag väl inte somna därför. Gissar jag. Dumma sömnlösa natt har gjort mig totalt energitom och det är verkligen fel dag saker strular sig på. Men sån't är livet och det är sällan hela-livet att saker krånglar så det är bara att försöka ta tag i dagen och framförallt ta tag i sig själv!

Borde städa och få bort allt helvetesdamm som genom att finnas till gör mig ännu mer irriterad :) Sedan ska jag försöka hitta lite inspiration till outfit på fredag. Det blir "man får ta det man har" så det är bara att börja fundera liksom! Ska bli grymt kul faktiskt, även om det slutar med en svart sopsäck över sig och gummisnoddar till armband. Skämt å sido.. Det löser sig!

Tråkig dag, energi tack!



Kommentarer
Postat av: mamma

får hoppas det blir bättre sömn i natt..Bara 4 grader i går.Brr...Men det blir nog bättre snart för juni är ju snart här.

2010-05-26 @ 14:51:29
Postat av: mamma

får hoppas det blir bättre sömn i natt..Bara 4 grader i går.Brr...Men det blir nog bättre snart för juni är ju snart här.

2010-05-26 @ 14:51:53
Postat av: Tobbe - Webbdesign & massa annat!

Okej, Så bra. :)

Jodå det är bra här med, Vad gör dudå?

2010-05-27 @ 03:23:50
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback