4 nya piercingar blev det..

                              

Faktiskt så är det ju så att jag för lite mer än en vecka sedan lyckades ta mig till Federal ÄNTLIGEN och göra min monroe (första bilden). Riktigt supernöjd är jag och hoppas att den ska läka fint. Men den har sett rätt bra ut hela tiden och den har ju ett par månader på sig att läka med :)

Nya örhängen blev det hjälp med att sätta i också. Sådana som jag för en gångs skull tål och köpta på Federal även dem. Åtta stycken.. varav tre av hålen hade typ läkt igen så de piercades om med nål och ingen tråd. Så nu har jag 4 nya piercingar att sköta om som bebisar varje dag.


Kommentarer
Postat av: mamma

det blir nog bra när allt är läkt

2010-11-10 @ 17:31:05
Postat av: Milla

Jag håller med det Matte.

Tyckte det han sa var bra! ;)

2010-11-17 @ 22:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback