Sov gott!

                         

Nu är det packat och klart inför resan till de älskade four på Åland. Milla, Victor, Nathalie och lille Minush förstås! :) Jag och Jennie bussar till Stockholm och åker vid kl 06 hemifrån. Hoppas hon inte har tröttnat på resandet då, väl framme där, med tanke på ytterligare buss mot Kapellskär och så båtresan över till Mariehamn.
Marie-Louise, Millas mamma för er som inte vet, åker med oss också från Norrpan.

Jag har mått bättre i några timmar nu, värktabletter hjälper. Dags för det igen nu inför sänggående. Jag har tagit i trä nu så ni vet men jag måste säga att det känns som om jag skulle få må bättre nu... Men vi får väl se.

Jag kommer sakna mina små grå väldigt mycket nu när jag kommer vara borta från deras sköna päls, mjuka andetag och fina omtanke tills på söndag. Men de har det ju bra iallafall :) <3

Nu är det dags att sussa! Godnatt gott folk!


Kommentarer
Postat av: mamma

vad fina "de" är på kortet, att du fick dom så bra ihop..Ja, de äskar dej men det går nog bra även med Marcus, som barnvakt.

2010-11-04 @ 11:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback