Dags för badhuset!

Vi blev bjudna på middag igår av farfar Johnny, med recept och mat ur "Linas matkasse". Jättegott o mysigt! Jennie hjälpte farfar att göra en sallad till. Lilla fröken bus som älskar att hjälpa till i köket :)

Efter maten tog min trötthet över mig helt och jag kände att jag var uppe på övertid ;) Mina sovvanor nu för tiden är ju närmast likt ett barns sovvanor om man säger. Dyngtrött jämt.

                                
                                

Nu ska vi strax bege oss iväg mot Finspång och badhuset där. Får se om Nenne törs bada lite eller om hon vägrar ;) Hon är ju så rädd för vatten. Men jag hoppas hon törs mer när hon ser de andra leka o busa i vattnet. Vi ska vara där med Anders, Jannike och deras barn och så Jannis kusin med barn :) Blir trevligt!

Tjosan! Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Hella

Åh vi kanske ses vi ska ha mega gympa för rosa bandet! :D

är i stora salen brevid alla omklädningsrum!

Hoppas ni får det bus-kul!

2010-10-16 @ 13:14:40
URL: http://kezia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback