Fredag...

Fredag då! Och en ledig helg efter två jobbhelger :)

Jobb jobb och åter jobb, men det är tur att man trivs!
Och hellre såhär än inget alls, verkligen! Är lite orolig för närmsta veckorna. Nästa vecka har jag bara fått två dagar, ja än så länge iallafall. Hoppas det ändrar sig.

Kom precis hem efter att ha stressat hela dagen. Faktiskt inte vansinnigt dårmycket på jobbet dock.. bara snabbt tempo liksom, körde sjättevåningen själv och gjorde 6 stora rum. Sen satt jag lite med ett program på datorn innan också... Alla medarbetare ska göra det där programmet och sen svara på frågor så att man lärt sig nåt, och det tar ca 4 timmar. Hann 1,5 timme innan jag behövdes på hotellet i övrigt ;) Våning 2 behövde min hjälp, vi ville hem.. Det är ju fredag! ;)


Snabbt till stan och hämtade ut biljetter till Grease innan jag trampade på som sjutton till förskolan...

Måste göra mig iordning lite nu. Ingen som vill träffa en svettmaja antar jag. Och jo jag är svettig efter en jobbdag, som fan äcklig känner jag mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback