Godmorgon gott folk!

Tösen är lämnad på förskolan, till sin stora förtjusning. Hon trivs väldigt bra där nu och det känns helt otroligt för oss som föräldrar. Det trodde jag aldrig, att jag skulle vara med om att kunna lämna henne sådär ens utan tårar. Och nu vill hon bara att jag ska gå ifrån så hon kan börja leka - ifred utan morsan förstås. Härligt! Underbara unge! Själv tog jag en sväng till Meddo, för lite fejksol för själ och sinne, efter lämning. Skönt! Så nu börjar väl dagen...

Svår att få att sova igår så hon fick vara uppe och se Idol. Eller hon busade faktiskt mest. Med Max....


Att killa Max med Snuttelappen kom hon ju på att man kunde göra med...


Fast man måste ju även killa sig själv lite... Max tyckte nog inte samma.


Sådär ja! Nu tyckte Max att allt var till belåtenhet igen.



Kommentarer
Postat av: Carro

Mys <3

2010-09-10 @ 09:21:44
URL: http://linaro.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lycklig Lycklig Lycklig, ser Jennie ut att vara..Hoppas Max är lika Lycklig.

2010-09-12 @ 11:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback