Nytt jobb!

God morgon! Ska mest bara berätta om det många av er läsare här redan hört... det att jag har fått jobb! :)

Var helt sprudlande happy i fredags efter intervjun och hela kvällen! Fantastiskt god nyhet, speciellt med tanke på alla miljontals arbeten jag har sökt i ett helt år nu. Så redan på måndag är första arbetsdagen på Scandic City och jag ska börja med housekeeping så får vi se om och/eller när det blir mer ansvarsjobb som det var tal om med.

Känns mycket roligt att ha kommit in med ena foten någonstans faktiskt och trots att jag är nervös (typ alltid dönervös inför nya saker hmm) så ska det bli kul att komma iväg och göra något annat än att vara hemma med barn, städa hemmet och söka jobb på jobb på jobb.

Allt gick dock så fort med det här jobbet att jag inte hann tänka på vilka problem som kan uppstå, d.v.s. min rygg. Så efter känningar i ryggen igår och nu så har jag förstås blivit extra nervös och vill bara vila hela dagen. Dels för ryggen men också för min extrema trötthet, och att jag behöver "bara vara" och ladda inför veckan nu när jag känner såhär. Hoppas innerligt att rygghelvetet håller för det här jobbet nu! :S

Men iallafall, vi får se hur det blir idag. För jag vill också träffa Milla, Victor och lilla Nathalie som nu är i Sverige. Men det innebär ju tyvärr en del jobb för ryggen min att dra med barn och vagn på tåg till grannstaden. Vet inte om jag törs det =/ Skulle antagligen inte vara det smartaste att göra just idag.

Jag har förresten fått blombuketter, TVÅ STYCKEN, den här veckan som varit. Otroligt! Mest glad =) Och TACK snälla alla ni som varit så underbara och glada för min skull!! Ni är GULD för mig!

                                       


                                       


Kommentarer
Postat av: Viktkamp

Vilka fina blommor :) hoppas du mår bättre snart!

2010-09-26 @ 08:25:56
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Underjord



Jättegrattis till ditt jobb, jag kommer att hålla tummen SÅ hårt för dig på måndag.... =)

2010-09-26 @ 08:34:54
Postat av: Linn

Hej Sweetie! Jag tänkte faktiskt också på din rygg då i fredags, men vi får hoppas att det går bra iallafall. Försök tänk på vilken arbetsställning du har (vet att det inte hjälper hela vägen men lite kanske), och som tur är behöver du väl åtminstone inte lyfta tungt.



Apropå det jag skrev så vet jag inte än om jag bor i min lgh eller hos mamma o pappa, beror på hur mycket pengar jag har att röra mig med. Det kan ju ta ett tag att få jobb som sagt :/



Jepp, vi föddes i fel land! Fatta att jag frivilligt avstod att åka till Grekland denna vecka...det är ju nästan så man ska gå o ta tempen på sig själv ögonaböj ;)



PUSS <3

2010-09-26 @ 11:17:38
URL: http://linnjennifer.webblogg.se/
Postat av: Hella

hoppas det kommer gå bra!!!

du får smörja in ryggen på morgonen/under dagen med typ tigerbalsam eller nått

och på kvällen. låter töntigt men stretcha och sträck på dig ofta!

2010-09-26 @ 15:42:43
URL: http://kezia.bloggagratis.se
Postat av: mamma

ja, vi får hoppas att din stackars rygg håller..hoppas du kan sova inatt. Och jätte STORT GRATTIS....vilka fina blommor du fått..Det är du värd. Puss o Kram

2010-09-26 @ 15:46:31
Postat av: M

Stort Grattis!!! Wahoo äntligen som du har kämpat och jag hoppas att allt går väl.Blomma

Postat av: Christina

GRATTIS till jobbet! :-D



(Och ryggen...boka tid till osteopaten i god tid, han har långa köer, men kan verkligen "trolla" med sina händer... :-) )

2010-09-29 @ 01:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback