Tågolycka i Kämpestad...

Hemskt med tågolycka nu igen. Nu vid stationen i Kimstad - där jag jämt åkte tåg hem och ifrån när jag bodde i trakten tills i februari i år. Det känns ju alltid extra påtagligt när det är en plats man kan relatera sig själv eller de nära till lite extra. Saker som händer långt bort eller som jag inte har någon förknippning till alls har jag ofta ganska svårt att förstå eller känna så mycket för och med.

18 personer skadade varav en livshotande. 22-åringen som körde traktorn som tåget kolliderade med blev lindrigt skadad, och lokföraren var extremt chockad efter händelsen. Alla inblandade erbjöds krishantering. Skönt att sådant finns. Jag skulle fan vara helt åt helvete chockad och handlingsförlamad efter något sånthär...


                                                  


Kommentarer
Postat av: mamma

Riktigt otäckt! Inget mot det lilla som var E 4 mellan Löfstad o Norsholm, som en lastbil drabbades av haveri där det kom en verkstadsbil som skulle forsla bort bilen men det kom två personbilar varav den ena körde in i bakdelen på första bilen. fyra personer t Vrinnevi. därför stopp ca en timme i trafiken..Hoppas Jennie mår bättre, det var så synd om henne. på torsdag ska jag gå Datorkurs för noviser..haha...

2010-09-13 @ 18:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback