Snart är det sommar!

                            

Det känns nästan lite som sommar emellanåt! Fantastiskt, så skönt att vi är på den här sidan om året. Och snart är det sommar på riktigt! Mina små grå stormtrivs nu när de kan gå in och ut på balkongen nästan hur mycket de vill, och jag hoppas att jag har råd att göra lite fint med blommor där ute i slutet av den här månaden.

Idag är Jennie ledig från dagis och jag är utan städjobb. Det tackar min kropp för och mitt välmående kommer under dagen bättras på då jag äntligen kan få umgås med min lilla tös!

Jag ska ta hand om lilla Mikael i eftermiddag. Vi ska göra en utflykt med matsäck, och Jennie och farmor är med. Hoppas solen tänker stråla på oss när vi myser, tittar på djuren i Valla och leker i parken.

Det blir faktiskt premiär för termoskaffe utomhus! :) För jag antar att pressbyråns "Liten kaffe" i farten till jobbet inte räknas? ;)


Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, vi får hoppas på strålande solsken på er.

2011-04-15 @ 11:15:46
Postat av: sarase

Tack för din kommentar för ett tag sedan<3 Vet att jag e lite sent ute att svara men den värmde :) Hoppas allt e bra med dig! Kram

2011-04-15 @ 21:02:14
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback