Min egen lilla älva!

Har haft en helt okej dag.. Tröttast ever imorse och snosade typ åtta gånger! (Det blev jävligt bråttom sen kan jag meddela) Men oj så skönt! Och hade ändå sovit jättebra. Så jag känner mig ganska utsövd faktiskt, det är inte så ofta! Städjobbade förmiddag och dagmammejobbade eftermiddag. En mycket fin och roligt eftermiddag! Väl utan något sorts fysiskt arbete satte jag mig med... ARBETE ;) Min jobbpärm, som jag förövrigt aldrig hunnit gå igenom, blev ju extremt vattenskadad en jobbdag med mycket beroende-bubbelvatten i väskan. Nu skulle det hela inte hamnat i väskan förstås utan helst varit kvar i flaskan och efter ett tag hemskt gäääärna i min mage. Men den ville annat så att säga! Så pärmen var helt förstörd, dock klarade sig alla papper någorlunda!

Så idag har jag inköpt en väldigt ROSA pärm att ha i arbetet (bra mycket trevligare än den förra kan jag villigt erkänna), och har sorterat papper och skrivit o haft mig. Så nu är jag en riktigt organiserad Thiniz igen. MED en fin pärm, icke att förglömma!

Men men, nog om den här dagen... Tänkte lägga ut lite sötisbilder från häromdagen med den som betyder mest för mig i hela världen <3 Men jag hinner inte på grund av sova-tiden-som-inträffade-för bra-länge-sedan... Så jag visar en bild sålänge på finaste älvan!

                              

Kommentarer
Postat av: mamma

Drömklänning på en Drömtjej

2011-04-09 @ 13:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback