En comeback till mitt intresse

                          

Förvånad, men glad att hårmascaran gjort comeback! Den fanns att köpa i mina tonår och jag har då inte sett till den förrän idag! Bara ca 12 år senare! Tycker det är en rolig detalj till håret :)

Planerar dock att gå till frisören snart för att göra slingor ändå. Jag var hos frisören dagen innan julafton för att klippa mig, gjorde inte så mycket förändring.. Klippte som jag gjort senaste åren, uppklippt men denna gången inte alls så mycket att det direkt syns, så längd är sparad till stor del. Det lilla slitna (!) som var klipptes bort och lite uppklipp i hela håret som sagt, för att lättare kunna styra upp en stor frisyr som ju är jag ni vet :)
Men eftersom jag inte trivs helt i min naturliga hårfärg så funderar jag på att ljusa upp allt med slingor. Jag tycker om min hårfärg, den färgen är bland det finaste jag vet egentligen men den känns inte alls som jag idag med min stil. Men kommer heller inte ta bort den helt nu när jag lyckats spara ut håret så bra. Det tog ju ändå nästan två år!

Vi får se hur jag gör, funderar ett tag till :)


Kommentarer
Postat av: mamma

din hårfärg ÄR jättefin!

2011-12-30 @ 17:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback