Snart, men inte än

                     

Jag är inte trött på julen som flög förbi i raketfart, och alltså ska inte julsakerna upp på vinden än. Till skillnad mot så många andra år då jag faktiskt varit rätt trött på jultemat strax efter jul.
Dock åkte adventsljusen väck och ersattes med ett ljusfat jag knåpade ihop, jag blev nöjd och det lyser så fint på köksbordet. Men snart känner nog även jag slutet på julen och starten på ett nytt spännande år!

En hemsk trötthet har kidnappat min energi och mitt humör, jag är så slut att jag mår dåligt och ser suddigt. Det blir duschen och sängen nästa! Jen var lika slut hon, så hon slocknade när vi kom hem från förskolan och vägrade vakna en stund senare. Nu hoppas jag innerligt att hon sover hela natten ändå. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: mamma

vilka "fina" ljus!

2011-12-30 @ 17:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback