Tuta och kör!

Vilken fruktansvärd bussresa jag gjorde idag!

Redan trött i huvudet satte jag mig på bussen hem och plötsligt sätter bussfan igång och tjuta något konstigt jättehögt ljud. Folk höll för öronen liksom :S Sen satt det dessutom en kvinna bakom mig och skrek "det låter" och "kör för fan" hundrafemtioelva gånger ungefär, och inte kunde chauffören köra enbart på vägen heller utan han ville att alla i bussen skulle ligga ner innan man rest färdigt tror jag bestämt. Ja, det var en pärs att ta sig hem idag haha :)

Det känns som en rätt rörig och konstig dag det här överlag faktiskt. Bussen som aldrig kom imorse - man väntade en timme på en stadsbuss och fick ifrågasätta det hela inne på resecentrum. Så jag blev skapligt sen idag! Och andra jobbet jag skulle på - där kom jag inte in och fick ringa kontoret så vi fick hjälpas åt att lösa problemet. Känner mig helt slut, ska in i duschen, umgås med kissarna och sen ska jag ha en mysig kväll med julgranssmyckning och tacos. Det ser jag fram emot!

                                                   

Kommentarer
Postat av: mamma

Lycka till. kom ihåg att sova också. God Natt

2011-12-12 @ 22:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback