Börjat träna!

                                      

Kräftkväll blev det igår med Marcus och Jennie, sedan ett tag tillbaka bestämt. Har dock en låda till med kräftor i frysen, så jäkla gott! Sådana "riktiga" alltså ;) Som Johnny fiskat och hemma-tillagade. Mums!

Under dagen igår blev det städdag för hela slanten, och morgonen startade med en ny aktivitet som jag ska berätta om en annan dag :)

Jaha då har det gått en vecka igen då. Jobbade lite på favvo-förskolan och så har jag ju börjat träna. Lite smått än men det blir mer och mer. Simmade en kilometer i fredags efter jobbet och var sådär skönt dötrött efteråt ;) Provade ångbastun med. Rätt annorlunda.

                                                    
            Ska strax iväg och simma igen och har bokat in mig på ett konditionspass i vattnet med.


Det blir snart lite pappalek för Nenne i ett par timmar medan jag är på simhallen. Och just nu roar hon sig i köket med kylskåpsbilarna och vardagsrummet har det dragit en orkan igenom!


                                      Bilder från igår...
                                     
                         


Kommentarer
Postat av: mamma

vad smaskigt det såg ut..Kräftkalas på vintern, varför inte..take it easy med träningen bara, själv fick jag väldigt ont i höften..men det är nog skönt med bad för den som kan...för mej blir det bara bad i ett varmt badkar..varje dag..det är skönt med värme när man har ont..Kram

2011-01-30 @ 16:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback