Personlig almanacka...

Idag har jag ett tips till er!

Jag som nämligen aldrig tycks hitta den där perfekta almanackan i bära-med-sig-format med ett bra och skrivbart innehåll, har nu för de sista klapp-pengarna beställt en personlig kalender till mig själv :) Fantastisk idé kan jag känna!

Beställningen görs i steg på ett enkelt sätt på http://www.personligalmanacka.se/ och du bestämmer väldigt mycket av hur du vill att den ska se ut och vad den ska innehålla. Perfekt!


Såhär kommer min se ut :)




Kommentarer
Postat av: mamma

roligt med personliga stilar på almanackor..den blir nog fin.

2011-01-06 @ 13:51:18
Postat av: Milla

Fin!

Känner igen den där bollen!

2011-01-07 @ 20:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback