Sol ute, sol inne...

Man ska ju helst inte sola solarium, bland mycket annat, när man har piercat sig. Tydligen. Så jag slutade ju faktiskt göra det. Idag har jag äntligen solat igen och resultatet blev = aldrig mer piercingar! ;)

Nävars. Men det var verkligen underbart skönt och välbehövligt. Ljus och värme in i kroppen och psyket, härligt (jo jag har koll på riskerna med solarium, men jag solar inte året runt eller så ofta och mår så bra för ett tag av det).


Den här veckan skulle premiären av Thiniz nya liv ske. Börja ta hand om mig själv igen. Göra sådant jag tycker om och behöver - som t.ex. "sol", men också börja äta bra, dricka massor med vatten varje dag och så huvudgrejen - börja träna! Men inte blir det att träna imorgon som tänkt, är jätteförkyld än - även om jag mår lite bättre nu. Ska väl göra något imorgon iallafall som kan liknas vid lite motion utan att förstöra hälsan, så att jag känner att jag har startat iallafall. Det här känns bra, det kommer bli bra.

Det var förresten sol ute idag, kände ni vad skönt det var att se den!? :) Tur bara att man absolut inte riskerar livet, eller iallafall benen, genom att röra sig ute på isbanorna som är precis överallt ;)


                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback