Sömnlös natt...

Extrem-motiverad efter förra gångens "mammadagar" som var hemska fick jag igår på morgonen hem min lilla tös igen. En något tjurig och vresig sådan dock efter en jobbig natt. Men det redde snart ut sig när hon fick se alla mina gosdjur och vi då tog ner hennes egna sådana från garderoben. Vi lekte dagis-samling med sång och fruktstund med dem så allt var rätt så frid och fröjd kan man säga. Hela dagen gick faktiskt bra med en laddad mamma...

Men hur ska IDAG bli? Efter en natt utan sömn!

Jen somnade så tidigt igår och fick därför, precis när jag skulle lägga mig, för sig att hon inte alls skulle sova mer. Det gick verkligen inte så hon fick komma upp ett tag. Ett tag blev ända till tolv-tiden, då barn OCH FÖRÄLDRAR bör sova för längesedan för att orka.

Så efter tolv somnade Jennie. Jag dök i säng förstås jag med. Men kunde inte somna! :( Dels av mig själv med en massa tankar o skit, sen började jag bli förkyld och har hostat hela natten. Det hesa jobbiga i halsen is back - hatar det (nu kommer jag inte kunna sjunga på länge igen!) och så inte nog med detta - såklart...
Max och Minus krafsade överallt i natt, man blir tokig! Och ett rent hem har jag allt efter torkade golv igår så inte kan de skylla på nån smuts heller! Vad ska de då kunna skylla på? Fastnar nya hemska sanden i tassarna kanske? =/

Fan jag är så sjukligt trött, skulle göra nästan vad som helst för att få sova!!


                                      Mitt vakna barn igårkväll...
                                     
                                     
                                     


Kommentarer
Postat av: M

Det här med att inte få sova är oerhört jobbigt!!

Vet precis hur det känns fy sjutton och ha ett barn som absolut inte vill sova när dom ska och då man själv vill få sova är hemskt ärligt. Hoppas natten som kommer blir bättre!

Jag är stor avis på ditt gossedjur samling gisses vad många!



Jo Så jag menade om du kunde ändra på dina länkar här på sin blogg då man inte kan komma till min sida för jag har bytt adress igen... och så skriv M bara i stället för som det står nu Kram och du har du provat med att ha radion på när ni ska sova? Här fungerar det suveränt med lugna favoriter till insomningen. Kram

2011-01-06 @ 11:26:16
URL: http://asmalldropofmylife.cybersajt.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback