Ut i dagen...

                                              

Tänker inte ens ge mig in på att försöka dölja att jag är helt röd under näsan och sjukdoms-finnarna (läs: tonårs-aknen!) för nu jäklar ska de bort bort bort, med hjälp av luft och solljus höll jag på att säga.. Tittade precis ut och fick se grått oväder - tack för den! Men men dagsljus iallafall... Blir att dra ut en sväng för lite luft och ärenden, och sen hem och vila - se film/fixa hemma.

Är ännu mer frisk idag även om jag fortfarande är tung i skallen och snorar o hostar. Men det går åt rätt håll!

Over and Out. / SuperThiniz - is back (snart iallafall).


Kommentarer
Postat av: sandra

Hej Va kul att du skrev=) allt är bra här. hur är det med er? Vad stor Jennie har blivit. Läste lite och tittade på bilder fattade jag fel eller har marcus och du flyttat isär? Hoppas det är bra i alla fall. Var rädd om dig. kram sandra

2011-01-11 @ 21:35:09
URL: http://sandrajjjj.blogg.se/
Postat av: Milla

Det är nog precis vad du behöver!

2011-01-12 @ 10:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback