Var inte rädd, Långa farbrorn!

Halloj igen!

En tid har gått, men en del arbete på förskolor och på hotellet, och jag har inte orkat ta mig för så mycket mer än så. Men nu är jag här och tänkte berätta något roligt vi gjorde i helgen! :)

Jag, Jennie och farmor Britt var på bio! Jennies första biofilm blev "Var inte rädd Långa farbrorn" och hon tyckte mycket om det :) Det blev förstås mys med popcorn till som det ju ska vara och innan bion var vi och lyxade i oss mat på Burger King.

Det är så kul att se hur mycket Jennie uppskattar sådana här grejer vi hittar på ibland!



                             



Kommentarer
Postat av: Carro

Mysigt <3

2011-01-25 @ 11:29:55
URL: http://linaro.blogg.se/
Postat av: mamma

oj, vad mysigt..

2011-01-25 @ 13:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback