Världens att-göra-lista...

Har nyss klarat av en helvetesduschning av Jennie och en stressdusch av mig. Stackars Jennie. Hon var helt hysterisk av paniken för vattnet. Att hon är så rädd! :( Kändes eftersåt som om jag gjort mitt barn illa och jag hade tårar i ögonen ett bra tag. Konstigt att inte grannarna kom och ringde på! Nu har hon repat sig och är den vanliga glada tösen vi har. Och hon är ren. Igen. Tills nästa "helvetesmoment".


Och med en lista på nästan 35 att-göra-punkter och med en telefonkö till försäkringskassan på 35 min (jag har bara mobil just nu och verkligen inte råd att ringa ens ett kort samtal egentligen! :(..) så känner jag mig rätt olycklig för stunden. Men jag kämpar på!

Här är sötisbilder (klickbara) från förra duschen av Jennie, eller ja efteråt när hon blivit glad igen. Förra gången var inte såhär fruktansvärd. Idag var hon ju helt matt och gråtfärdig till och med en halvtimme efter! :(

                           


Kommentarer
Postat av: mamma

Hon är ju så söt..Bra att Morronrocken kom till pass.

2011-02-01 @ 08:22:37
Postat av: Carro

Jobbigt för er =( Jag hoppas att hon kommer bli mindre rädd snart. Ilia fick jag göra så med att låtsas att det fanns saker i taket eller på väggen som hon fick titta på. Efter ett tag så började hon fantisera om allt möjligt som fanns i taket och lutade huvudet bakåt, sen efter det har det gått jättebra att duscha henne. Hon var kring tre år då. Mille tycker inte om att bli tvättad i håret, jag försöker med allt och tvättar håret så fort det går. Han tycker inte om det, men det går bättre och bättre. Försök att hitta nånting som kan funka för er. Lycka till! Hoppas massor på att vi kan träffas nåt snart!! <3 Kram <3

2011-02-01 @ 21:29:17
URL: http://linaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback