Brunch-kalas i Valla

Idag har jag avnjutit en härlig brunch-buffé på det här vackra stället, Mjellerumsgården, med gott sällskap. Hade aldrig varit där tidigare, det var verkligen hur mysigt som helst där inne! Bildbevis har jag förstås här åt er. Det där vill jag göra om. Efter maten fångade vi upp lite naturbilder till våra ögon innan vi for iväg då det blåste så hemskt kallt. Helt klart mycket glad att jag fick följa med på detta brunch-kalas! Tack snälla :)

                           
                            
                            
                            
                           
                           
                           
                           
                            
                            
                           
                            
                           


Kommentarer
Postat av: mamma

Oh, vad mysigt---

2011-05-01 @ 20:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback