Lift tack!?

Jag saknar den här tösen som är på bilden nedanför!! (Inte Elvira alltså utan den rödhåriga flickan). Grymt mycket! Såg henne senast igår kväll ;) Men det är så det är, oftast. Mest svårt att vara ifrån henne.

Nu verkar det iallafall som att hon är på bättringsvägen! För Jennie blev ju också sjuk på grund av den-där-jäkla-tanten-som-följde-efter-mig-och-smittade-mig-med-flit i världens förkylning - som jag förstås INTE blivit fri från ännu. Förkylningen alltså, tanten skulle jag gladeligen skicka till världens ände!

Jennie låg med hög feber i går natt och det blev lika med INGEN sömn för min del, jag var orolig för att hennes andning var helknäpp och hon grät och skrek på mig hela kvällen. Jag lade mig i hennes alldeles för korta säng (för kort för mig) och försökte blunda lite samtidigt som jag höll om henne hela natten och hade koll på hur hon mådde.

Jobbat; städat två hus idag och ska nu fortsätta hemma om jag bara kan finna energin till det! Men jag måste. Har inte städat sedan innan jag blev sjuk. Sen måste jag fixa med papper med och fundera ut hur faen jag ska ha råd med tågresor när jag äger typ 10 enkronor och har skulder som sjutton i nuläget. Men alla förstår inte hur jag lever nu och jag vill väldigt gärna träffa ett par söta i Norrköping i veckan. Men hur gör man liksom?!
Har tänkt att jag så fort jag har pengar så jag klarar mig, med ett par hundra över att jag ska ta en tripp till Norrpan och hälsa på alla de mina kära <3 Men det måste tyvärr vänta lite till. Viljan finns och tiden skulle jag ordna till. Men pengarna... jag kan inte trolla fram dem.

LIFT MED NÅGON SNÄLL PERSON ÖNSKAS!!! Hör av dig/er om ni ska in till staden något! Norrpan alltså :) Torsdag, fredag eller lördag!


                           

Kommentarer
Postat av: Marina

Kram till dig.

2011-05-30 @ 22:23:47
URL: http://lakritsviolen.blogg.se/
Postat av: mamma

Tänker på Dej.Älskar Dej!

2011-05-31 @ 14:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback